CsóFi Be!számoL!

/..mindennapi kalandjaink újragondolása../

Band Of Streets @ Budafoki Borfesztivál

2017. szeptember 03. 11:43 - beszámolok

2017.09.02. Band Of Streets @ Budafoki Borfesztivál

Gondoltam, átmegyek Budafokra, elfogyasztok csendesen egy-két pohár bort, úgy sincs semmi fellépő, ami érdekelne, beszélgetek kicsit és max. 11 fele eljövök…

AHA!

Na, kezdjük elölről!

2017-09-02_22_32_38.jpg

Nyolc óra magasságában felvetődve a villamosra becéloztam a Borfesztet. Kb. annyira kötelező ősszel, mint nyáron a VOLT Fesztivál, így nem volt kérdéses, hogy annak ellenére, hogy a szombati napon nem volt számomra semmi érdekes fellépő, azért áttolom a kuffert. Egy ideig minden rendben is ment, a Szieszta Pontban folytattunk szolid beszélgetést és ízléses borfogyasztást barátaimmal, amikor is elkezdett rendkívül esni az eső. Nem sokkal később indokolatlan mennyiségű ember kezdett betódulni a borozó sátorba, ha ez nem lett volna elég, terjedelmes méretű hangszerekkel. Néztem jobbra-balra, hogy ez így mi lesz, kiderült, hogy fellépése lenne a zenekarnak, de a heves eső miatt nem tudnak ott fellépni, ahol kéne, ezért bejöttek a sátorba a borozók, asztalok közé, hogy majd ők ott fújnak. Na, mondom remek. Nem fogunk tudni beszélgetni, bazseválgatnak majd itt nekünk, ok, hello.

Aztán megváltozott a világegyetem.

Én nem is értem. Azért ott vagyok a szeren a fatális eltorzulásokban, ami a bulikat, összejöveteleket illeti, de bakker, hogy én akkor is buliba kerülök, amikor ez nem volt tervezett??? Csendes borfogyasztás helyett egy atom durva fúvós retró buliba, asztalon táncolásba keveredtem. (It wasn’t me.) Hát teljes őrület volt, amit a banda összehozott, volt itt „Trift Shop”, „Blue”, „Rhythm Of The Night”, „Spice Girls”, "Backstreet Boys" de ha mindez nem lett volna elég, „Wellhello”, „Hip Hop Boyz”,Ufo”, "Orsi & Ganxsta Zollee" de talán „Kozmix” is. Egy szóval MINDEN, amitől idióták szoktunk lenni (:D). Ilyet még sose csináltam, de azonnal be is jelentkeztem egy FB Live-al. A legutóbbi esős retró party alkalmával másnap ki kellett dobnom a cipőm (just sayin’). Egyébként nagyon profin volt zeneileg a műsor összeállítva, mert többnyire szünet nélkül folytak át egymásba a dalok remek hangulatot kölcsönözve ezzel.

A másnapi teendőkre való tekintettel, tizenegy órából csak utsó villamos lett és a cipőmet se hagytam el, de igazán kemény volt ez a random az égből hulló rezes, retró buli!

Követni fogom a Fiúkat, tuti!

 2017-09-02_22_45_12.jpg

                                                                            

(Rendes fotógép nem lévén csak telefonos videókkal és képekkel tudok szolgálni. A kékkel kiemelt szavakra kattintva elérhetők a videók!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csofibeszamol.blog.hu/api/trackback/id/tr3712800042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása