CsóFi Be!számoL!

/..mindennapi kalandjaink újragondolása../

Randi sztorik "best of"

2017. szeptember 28. 18:34 - beszámolok

Randi sztorik

Nem rég felregisztráltam néhány társkereső oldalra, és pár alkalmazást is letöltöttem a Nagy Ő reményében (se, felejtsd el  full nem érdekel az egész, csak úgymond, normál ismerkedés, új kapcsolatok építése szempontjából vagyok fent ilyen oldalakon). Ennek eredményeként szeretnék egy „best of” válogatást összeállítani Nektek! Hosszú lesz, aki eljut a közepéig, érteni fogja, hogy miért!:D

images_3.jpg

„Szia! Tetszett az oldalad és szívesen tudnék meg többet Rólad, mint amennyit az adatlapod elárul. Mi szél hozott ide? Szép estét! x” – "Szia! A kíváncsiság szele!" (és ennyiben maradtunk.)


„Szia! Hogy s mint? Sikerült már párt találni?” – „Szia! Nem még!” – „Értem, még nekem sem sikerült. Itt tudod megnézni a képeimet” (ja, mert, hogy fotó nincs róla feltöltve, de készségesen küldött 500000 linket, de várj): „Be kell másolni/gépelni az URL-t a böngésző címsorába, kis-nagybetű számít, vagy pedig el tudom küldeni e-mailben.(aztaaa  nem mondod, barlangban lakom am!) Ha nem működik, pl. elavult a böngésző akkor itt elérhető: (linkek). Email címem, amennyiben szükséges: xyz (azt figyeld) talán érdemes elmenteni a címtárba, ha esetleg nem hoz eredményt a társkereső.”
(folytatván) – „Ezen a településen lakom – GPS koordináták o.O- község honlap címe, képek. – Elmondta mit dolgozik, és hogyan (IT-s, jéééé). 
Majd elküldte e-mailben a képeket.
Nem fűztem tovább a szálakat.

„Hm de szekszi vagy  Viber? Pussz” – ok. helo.

Személyes kedvencem: „Kedves Zsófi! Szerintem elmehetnél a GITÁR GYÁRTÓ CÉG (!) reklámarcának, annyira bájos, szép és természetes szépségű nő vagy! Tudsz játszani is a hangszeren?” – megsemmisülvén, poraimból később feltámadva nyitva hagytam a kérdést, de persze azért válaszoltam kulturáltan ().

Készülj fel a hosszúságra típus:
„SZIA nem hiszem, hogy eggyel több felületes, bókkal teli levélre várnál így ezt most ezennel kerülném! Eleve Dunát lehetne abból gondolom rekeszteni ezen a „csodálatos” oldalon! Meg a csöpögős-ömlengés nagyon nem az én világom! Na meg a sablon elküldése (erre figyelj, utalás később) pl hogy ilyen meg olyan szép vagy. Ugye nem baj, ha ezt kihagyom?:) Számomra, de tényleg csak számomra temperamentumról és értelemről árulkodik a fotó még akkor is, ha ez néha elég megtévesztő is lehet. Szerintem nem az a fajta vagy, akinek a szomszédba kell menni humorért, ha tévedek, már előre is „mea culpa”  (was?) egyébként mit engedsz magadról elárulni? Hogy bírod ezt az itteni internetes dzsungelt? Na jó, kicsit talán túl szókimondó voltam (?)  Gondolom Te is napimádó vagy. Annyi ember van, aki negatív manapság, remélem te nem ide tartozol. 1000 fokon égsz. Kinézem belőled, hogy sosem elégszel meg a középszerű dolgokkal, van terved. Most utazol valahová???  Nekem a nagy kedvencem a görög kultúra, a mediterrán életérzés, a latin zene. Szeretsz táncolni? :)” – benyomásaim: az egy dolog, hogy míg végigolvastam kimostam, megfőztem, lepókhálóztam, teregettem és megsétáltattam volna a kutyát időben, de am KI A TÖKÖM KÉRDEZTE mindezt?:D Első levélként egy ilyet betolni…. De várjá’ nincs ám vége.
Válaszoltam. Válasza: „ Szia! Értelek  Ok, jó érzés, ha nem is teljesen beletrafáltam, de azért kicsit igaz volt, amit így elsőre gondoltam veled kapcsolatban! Nem volt csodagömb a kezemben! A reglapodat látva tetszik a stílusod, ennyi. Amúgy üzleti vonalon vagyok tolmács. A beszéd mondhatni a munkaeszközöm (azt látom haver). Előtte anno 7 évig egy rádióban csináltam beszélgetős műsort, az is nekem feküdt, mert egy irodában egész nap a székhez kötve.. nem nem, akkor inkább felkötném magamat (ZZzZzzzz ja bocs itt vagyok). Szóval szeretem ezt, amit csinálok! – király, ki kérdezte?- Kész tanulmány, ami itt van! Egy barátom találóan azt mondta rá, „zárt osztály”. Egy ilyen oldalt csak humorral tudom kezelni. Kinézem belőled, hogy szeretsz utazni, új kultúrákat megismerni. Idén valami terv, ahová nagyon mennél még? Pl egy jó kis grillezést? Én sajnos bolondulok az ilyen dolgokért, még az sem érdekel, ha épp nincs meleg nyári idő. Gondolom, ha teheted szívesen mozdulsz ki, én nagyon napfényimádó vagyok  Te? Neked nagy tervek mostanában?” –válaszoltam. Írt: „Szia!! Jó volt olvasni, amiket írtál.  Amúgy szeretsz, tudsz kártyázni? Első már voltam, de tegnap szégyen és gyalázat, de utolsó előtti lettem a kártyában – legalább a lakást és a kocsimat azért nem buktam el (ezeket biztos fontos volt neki megemlíteni). Az arabok ilyenkor állítólag a tevét illetve az asszonyt játsszák el (teregetés, porszívó, kutya). Nem rossz mi!:) Viccen kívül, tegnap sokat nevettünk és a nőket jól kibeszéltük! Állítólag a férfiak nagyobb pletykagépek, mint a nők (úr.fuckin.isten.miez) ez igaaaaazzz?? Hogy telnek a napjaid?” – ezután az egészet összevetve írt egy hasonló hosszúságú választ majd: „*telószám* - és a te titkos kódod?? „ – mondtam, hogy még nem adnám meg, erre: „Szia! Ok, hogy vagy azóta??? Amúgy tudsz, szeretsz kártyázni? Első már voltam, de tegnap szégyen és gyalázat, de utolsó előtti lettem a kártyában…..” (facepalm, ok XD ennyit arról, hogy nem ír „sablonokat”  visszaírtam, hogy necces, haver, ezt már egyszer elküldted, azóta várom a választ )

„Szia. Hogy van a föld legszebb nője? Van kedved ismerkedni?” – nyitva hagyott kérdés.

„Szia XY vagyok, szívesen megismerkednék veled, ha ez még aktuális?:)" ui: email, fb, gps, minden. Válaszoltam. Azóta is ismerkedünk. Ja várj. Se.

„Férfi legyen a talpán, aki meg mer szólítani egy ilyen nőt, aki egyrészt gyönyörű, ugyanakkor kemény és nem kegyelmez senkinek. Vagy rosszul látom?:)” – mivan?XD

„Szereted, ha téged fotóznak? Milyen egy jó első randi szerinted?” – tűnj innen haver 

Következő tőle: „Mit szólsz a bűvészkedéshez, varázsláshoz? Csak azért kérdem, mert tudok ám varázsolni, csak mert az első randink (???) második részében sor kerülhet erre.” – ok varázsold el magad légy szíves.

A bátor: „… és nem félek magamat megmutatni sem  nagyon hiányzik a visszaigazolás!” – aztán kisvártatva kaptam egy képet a…a… igen.

Záróakkord: „Szia Gyönyörűm! Nagyon sok mindent tudnék adni neked, kérdés, hogy kíváncsi vagy-e, felkeltettem-e az érdeklődésed? Nem bánod meg, ígérem, életre szóló lesz” – 10 perc múlva törölve volt a profilja 

Köszöntem 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csofibeszamol.blog.hu/api/trackback/id/tr6812909700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása