CsóFi Be!számoL!

/..mindennapi kalandjaink újragondolása../

USEME @ Strand Fesztivál

2017. szeptember 02. 19:49 - beszámolok

2017.08.25. USEME @ Strand Fesztivál

Elérkezett a várva várt nap, hogy a USEME Zenekart elkísérhettem a Strand Fesztiválra. Nagyon koránra voltak kiírva a fiúk, így nekem is ehhez kellett igazítani az érkezést. Délután egy fele, a belépést követően a parton ücsörögve megláttam Facebook-on, hogy előrendelhető a következő stúdió korong, mely a „Szélesvásznú Ég” címet viseli. Lelkiismeretes követőként a tejfölös kiflim majszolása közben nyilvánvalóan azonnal rá is nyomtam a „Megrendelem!” gombra.

21272227_908337195990475_7417759626699130624_n.jpg

Kis idő elteltével egyeztettem a turné menedzserrel és nem sokkal később át is vehettem a backstage-be való belépésre jogosító pass-omat. Lejelentkeztem a zenekarnál, és ahogy mindig, most is körbejártam a színpadot és környékét, megvizsgálva a szögeket, a pódium elrendezését. Eközben a banda a backstage-ben melegített, rendesen előkészülve a fellépésre. Fél három után kicsivel az intro alatt megjelentek a fiúk a színpadon, s mindenki elfoglalta a helyét. Elsőként a „Nem Vagy Egyedül” szólalt meg, ezt követte az első lemez címadó dala a „Világvevő”. Az első album dalai közül a „Vigyázom Palotád-on” kívül mindegyik melódia elhangzott. A második stúdiómunka címadó dala a „Szélesvásznú Ég” a műsor közepén csendült fel. Ez volt a második dal, amit hallottam a fiúktól, elsőre megfogott és le sem tudtam állni a pörgetésével. Ekkor már a közönség sorai is felteltek, a rendkívül korai időpont ellenére kifejezetten sokan ellátogattak a koncertre és a dalszövegek pontos ismeretéből sem volt hiány. A setlist vége fele szólalt meg a „Felhővitrolás”, ami az egyik kedvenc számom, gondolom, ahogy sokan mások, én is ezzel a dallal ismertem meg a formációt. Az emelvényen való mozgást tekintve a fiúk elég intenzíven szoktak megnyilvánulni. A frontember, Bálint, mint egy felhúzott lendkerekes autó az egész fellépés alatt le-fel rohangál a színpadon. A második legmozgósabb tag, Tibi a gitár mögött, aki mindenféle tornamutatványok közben pengeti hangszerét. Zolinak (szintetizátor) és Ádámnak (dobok) posztjukból adódóan kevesebb a mozgásterük, de ők is aktívan élik a bulit mindig.

21314429_908337462657115_504121086956089023_n.jpg

Miklós a bőgőnél talán a „legnyugodtabb” ebből a szempontból. A dinamikus színpadbejárás mellett Bálint előszeretettel mászik le és közlekedik a közönségben, emlékszem, a Parkos bulin alig tudtam elugrani előle, majdnem elgázolt. Általában nagy sikert arat ez a hallgatóságnál, EFOTT-on is rengetegen állták körbe az énekest és tolták vele a dalokat, de a bátrabbak egy szelfipatront is elpukkantottak. A futás és a közönségben való járás után a minden koncertet kísérő, tipikus „Bálint elem” a mikrofon vad pörgetése a levegőben a mikrofonkábel segítségével. Bár a zenekar még igen fiatal (alakulásukat tekintve) annál termékenyebb. Nem rég készült el, a legújabb videóklip a „Miénk A Világ”  című szerzeményhez. A számos koncert és fesztivál mellett pedig úton van a srácok következő anyaga, amely ősszel fog megjelenni, és természetesen tartanak is neki egy lemezbemutató koncertet az A38-on. A buli után ígéretet tettek a tagok, hogy egy kis öltözőben tett felfrissülés után kijönnek a küzdőtérre. Ennek maradéktalanul eleget is tettek, így a rájuk várók fotózkodhattak velük, dedikáltathatták megszerzett ereklyéiket.

21369158_908337502657111_6731226032703336230_n.jpg

Nagyon szuper élmény volt az együttest ilyenformán meghallgatni, nagyon barátságosak, közvetlenek és szívvel-lélekkel csinálják azt, ami mellett elkötelezték magukat. 

21032858_903519066472288_5248168550283433834_n.jpg

[Fotó: FB:USEME, Mark A. Rosta Photography]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csofibeszamol.blog.hu/api/trackback/id/tr3812798186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása