CsóFi Be!számoL!

/..mindennapi kalandjaink újragondolása../

PRAGAI UTAZAS (2015.09.29-10.03. Csehorszag)

2015. október 01. 12:33 - beszámolok

Kedves Olvaso kozonsegem!

Egy uj formajaban olvashattok most a kulfoldi utamrol. Kiprobaljuk azt, hogy milyen, hogyha naponkenti bontasban irom meg a sztorit es nem a vegen egyben zuditok ratok 300 000 karakert :) Ekezet nincs, majd otthon kijavitom!

OLLE

Kezdjuk!

 

1. nap, az indulas:

Kedves Naplom!

Mar megint eleg koran van...3:50, epp az elso 87-eshez keszulodom... Meg sose mentem az elso 87-essel. 6:30kor indul a nemzetkozi busz, van ido. Szepen berek a Nepligetbe, kozepesen sikertelenul tajekozodom, majd kis kavirnyalas utan megtalalom a 8-as allast. Buszsofor csekkolja a jegyeket, igy beszel: jsdjsnd lkmdm mlsdSM MLS MSJN NS Nkkkkk. De meg csak angolul se... OK!

Feljutok,

Indulunk,

Nezem...

Eger ut,

Hat de most jottem itt el Bela, akkor mi a jo eletert nem tudtam volna az Orsoddulo megallonal felszallni eme kalandjaratra! Na szep!

 

Bratislava - akarcsak a Megyeri hid, meg Duna is van hozza. 20 perc szunetre megallunk, pisike.

A kis pogacsas nenit kerdezem, beszel-e angolul, nem beszel, nem baj, retyo merre? Majd nyomja szlovakul, sebaj szlovakul is ertettem a mutogatast.

WC,

Fizetes euroval,

Vazeg.

Csak forintom van. 80 kene, 55 van, meg egy ezres. Nenienk adom, melyik szimpi, "ohh, no,no" es mar pisiltem is egy csuda jot 55 ft-ert (a nepligetben 160-ert...).

Folytatvan az utat, egyszer csak alomba szenderultem. Egy alkalommal megalltunk Brno-ban egy leszallas, csomagkivetel erejeig, meg egyszer tankolni, szoval tobb pihi nem volt. Aludtam, zenet hallgattam, vartam, hogy leszalljunk, mert marhara ideseitett mar a mogottem ulo, 7 oraja csintalan kiscsikokent nyeritgeto, vihogo kislany (kb. korban, mint en, vicc, hogy egyesek mennyire nem birnak viselkedni). Pragaba beerve feltunt valami...egeszen hasonlatos Budapesthez, ugyanis kb. 200 m-enkent van KOCSMA

A buszallomason hamar meg is talaltam a kis baratom es mar indultunk is Mmmm... mmmmnnnny... na varj, MNYELNYIK varosaba. (Ennyi M, N, NY betut egymas hegyen, hatan az eletbe nem eltel egy szon belul...es mind ilyen! :D)

Metro...busz...akarcsak BP. Egy plazanal parkolt a lanyom, onnan kocsival mentunk tovabb (akkor volt friss jogsis, mikor egyutt dolgoztunk Hamburgban, egesz sokat fejlodott, bar most is neha mentunk a szembe savban kicsit, a kutya fajat. Ott egye meg a fene, ra se rants, igy is imadlak!:)) Eleg hosszu volt az utacska hazaig, otthon a nagymamaval es a hazicicaval taliztam eloszor. Szep, takaros, kertes haz, gondozott udvar, TO (!), minden. Nagyon kis meghitt, otthonos. A lakas is rendezett, igenyes, szerencsere egy huron pendultunk Hamburgban is a tisztasag teren.

 

p9290021.JPG

                                                                         (naplemente)

Ebedre egy jo gulyas vart, (ami kiderult, hogy porkolt :)) es hozza BECHEROVKA! *hessteg-ivas* /nem talalom ezen a billentyuzeten a kettos keresztet/

Nagyon finom volt (bar porit nehez elrontani, szarvacska volt hozza, szoval *like*)

Majd a nagymamo berobogott a strudlival, ami meg olyan, mint az almas pite. Igazan kedvemrevalo volt minden.

Hamarosan megerkezett anyuka (Dana), bemutatkozas *hessteg-ivas*

Nagyon kellemes lelket ismertem meg szemelyeben, mindennel megkinalt es mondta, hogy vegyek fel pulcsit, ha kimegyunk. Tudod, olyan anyukasan.

Delutan kimentunk kicsit a kornyeken setalni. Bekes, nyugodt kornyek, akarcsak Kamaraerdo. Szantofold, meg szolo, tehen meg birka.

p9290009.JPG

                                                                    (hid az Elba felett)

 

Ellatogattunk az Elba folyohoz, amiben meg egyutt strandoltunk Hamburgban.

p9290012.JPG

 

p9290015.JPG

 

Tettunk egy setat, majd haza. Addigra apuka (Milan) is otthon volt. Szinten egy mosolygos, angolul nem beszelo (anyuka beszel), de annal jobban mutogato es gesztikulalo kedves pacakot ismertem meg szemelyeben. *hessteg-ivas*

Batyo is hazaert, Mihalynak hivjak, nevnapja volt. *hessteg-ivas*

Igen, szoval ittunk, mikor megerkeztem, ittunk ebed elott, s utan, ittunk anyuval es nagymamaval, ezert, s azert (akarcsak otthon - en nem is tudtam, hogy ez a cseh ilyen rokonlelek nep.) Ezt kovetoen a kedves, mosolygos batyo bevitt minket a varosba egy burger barba.

Ittunk egy jo cseh sort, meg cidert es elfogyasztottam eletem hambijat (ilyen jot meg sehol nem ettem / meg jalapeno paprika is volt benne!)

Fel 10-re jott ertunk a batyo.

Haza,

Pancsi,

Kilet,

Eldoles........

 

*folyt. kov!*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csofibeszamol.blog.hu/api/trackback/id/tr557875708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása