CsóFi Be!számoL!

/..mindennapi kalandjaink újragondolása../

Patikadomb - Mutatvány videoklip- / dalkritika

2017. október 16. 21:02 - beszámolok

Az a kedvenc részem, amikor lehet véleményt nyilvánítani és értékelni alkotó társaink munkáját. Ez most sem történt másként, kijött a Patikadomb Zenekar legújabb mozgóképanyaga egy régi dalhoz, a Mutatványhoz , melyet eddig csak koncerten hallhattunk.

gyula.jpg

Zene: Én részemről nagyon vártam már ezt a dalt, mert mindig el kellett menni az összes koncertre, hogy halljuk a nótát, pedig egy igazán fülbemászó darab szerintem. Dallammenetét tekintve hasonló a Süssön-höz, sláger gyanús rigmusokat tartalmaz. Nagyon tetszenek a szövegben a kurta, tiszta, szép rímpárok, az egyszerű, megjegyezhető, gördülékeny szövegvilág. Imádom, hogy Gyula (ének) minden számban, ha két sort is, de OOoOooo-zik. Nagyon felkeltette a figyelmem a sorok a végén a kis szinti játék, gyorsan felszaladó, magas, kis, háttérben megjelenő, pár leütött hang. Visz bele egy kis játékosságot. Kértem is egy akkordkört a srácoktól a dalhoz, hogy újonnan induló zenei projektünkben fel tudjuk dolgozni ezt a dalt is, ahogy annó a Mechwart Ligettel is tettük. (Tudom, hogy nem teljesen ász a dolog, pláne nem az ének, majd a következő jobb lesz :D)

Mozgókép: rendkívül örülök, hogy a csillámporos tömény szerelemben úszó fityfene helyett - amivel egyébként sokkal több idő, befektetés, energia járt volna - egy egyszerű, de nagyszerű klipet kaptunk. A Szabadság híd pillérjein sétálva éltem le a fél életem, így nekem nagyon fontos az a budapesti képződmény, meg az egész város is! Nagyon jól el lett hangulatban találva az este, városi fények stb. Nyilván elfogult vagyok a zenekarral kapcsolatban, így a Reccsen kívül igazából még semmit nem tudtam kritizálni, pedig a negatívat, rosszat is megmondom, illetve azt is előszeretettel nyilvánítom ki, ha tetszik valami, mert a visszajelzés FONTOS. Tetszettek a videóban a kép átúszások, szóval summa summarum, megint nem csalódtunk és tűkön ülve várjuk a szerdán esedékes akusztikus koncertet, ami a Kuplungban lesz megrendezve, 9 órai kezdettel. Gyertek jól!

Esemény ide kattintva elérhető! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csofibeszamol.blog.hu/api/trackback/id/tr5412993900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása