CsóFi Be!számoL!

/..mindennapi kalandjaink újragondolása../

Junkies @ Rockfesztivál Budapest

2017. szeptember 12. 16:06 - beszámolok

2017.09.09. Junkies @ Rockfesztivál Budapest

A hétvégi Rockfesztivál második napjának utolsó előtti kis színpados fellépője kedvelt zenekarom, a Junkies  volt.

dsc_0751.JPG

Régóta követem a fiúkat, olyannyira régóta, hogy életem első rock koncertje gyanánt is az övékét látogattam meg. Egy délután négyes „matiné” jellegű buli volt az akkori Wigwamban, oda mentünk el együtt egy általános iskolás osztálytársammal. Szereztem is a koncert végén egy fél dobverőt, a mostani bulin megszereztem hozzá dedikálva a másik felét (:)). Tizenegy órára volt kiírva a zenekar, András sürgette is a népeket, így pár perc csúszással ugyan, de a színpadon volt a banda. Introjukat követően a „Nem Vagyok Jól” szólalt meg elsőként. Összesen 23 dal szerepelt a dallistán. Majdhogynem az összes kedvencem, „Vesztettél”, „Félbetépve”, „Minden Álmom”, „Miattad Iszom Te Állat”, „Ennyi Kell” stb. elhangzott. Az egyetlen melódia, amivel nem tudok dűlőre jutni, mert ennyi év múltán sem tudom eldönteni, hogy ez egy ironikus darab-e vagy mi fene, az a „Drog Az Rossz”. Elég ellentmondásos egy Junkies nevű zenekartól arról regélni, hogy ne használjunk bódító szereket és ne igyunk. Ez a megjelenésekor is többekben kérdéseket vetett fel és én még most sem vagyok képben ezek szerint (:D). Az új anyagról is elhangzott dal, a „Panel” melyet Attila énekelt, addig András lement a színpadról. A program az egyik kedvenc dalommal a „Mesével” zárult („Az nevethet csak igazán, aki már eleget sírt.”)

dsc_0580.JPG

Kis közönségből érkező biztatást követően visszajött a banda két dal erejéig. Természetesen szólt a „Szerelmedtől Lettem Ilyen” és elköszönésül a „Viszlátot” választották a srácok.

Nagyon szuper kis buli volt, koncert után megtudtam, hogy Viktornak (dobok) volt egy nagyon komoly kézsérülése és ez volt az első olyan koncert, ahol már gipsz nélkül, rögzítve és bekötve ugyan, de tudott játszani (respekt a kitartásához). Fellépés után még eltöltöttem némi időt a backstage-ben és persze aláírattam a Viktortól bugázott dobverőmet mindenkivel.

dsc_0783.JPG

Legközelebb Budapesten november 3-án a Barba Negra Music Clubban lehet a srácokat elcsípni a Dorothy fasza csajzenekar kíséretében. (Esemény elérhetősége itt.)

 Szokásainkhoz híven a kékkel jelölt hivatkozások banda oldalakat, eseményt, videókat takarnak.

Facebook galéria itt.

A galériát pedig az utolsó képre kattintva érhetitek el!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csofibeszamol.blog.hu/api/trackback/id/tr9812824346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása